Gårdagen

Skrev aldrig något igår men som jag nämde tidigare så åkte jag och Anna hem till Sanna för party på kvällen. Det blev en riktigt lyckad kväll! Mötte upp Anna på stationen sen åkte vi med Elli till Sanna där det va massa folk. Blev en bra förfest och sen drog vi in till stan. Jag och Anna gick till konrad där hennes kompisar va. Orkade inte gå in på pluto då det är osäkert med åldern och sen kände jag och Anna för att festa med hennes kompisar. Fyfan va lyckat det blev kan jag säga, sjukt kul! Tack Anna för världsbäst kväll <3 synd bara att min buss gick 01.15 hade gärna stannat betydligt längre men sista bussen hem och kände att jag ville vakna upp hemma på morgonen och slippa tänka på att ta mig hem. :P Anna erbjöd sovplats hos henne i Hallsta men då hade jag fan fått åka tåg hem idag , haha. Så jag tog bussen hem iaf. Förresten så fick vi sjukt billiga shots inne på krogen, största för 45:- haha, han sa att dom egentligen skulle kosta 105:- men att vi fick dom för 45:- haha, så det blev några shottar ;) det va ju fan billigare än cider/öl så då  var det bara att shotta sig genom kvällen.
När jag klev av nattbussen hade jag turen att min syster satt på den, hade inte märkt henne :P men det va väldigt bra att hon va på den för jag fick gåhjälp hem i snön. Haha. inte lätt med höga klackar och mycket snö (+alkohol ;) så jag hängde på henne hela vägen hem. Tror att hon fick lite ont i¨ryggen, men huvudsaken jag kom hem med en hel kropp ;P haha.

Idag blir det slappslappslapp. Mitt huvud och min kropp mår som den mår :P så jag ska ligga och kolla på massa bra serier, melodifestivalen ikväll säkert och sen ska jag dö lite till ;P Vila så mycket man kan när det ändå väntar en vecka med extermt mycket plugg. :P

Ha en bäst lördag!
PUSS-


Och jag längtar till utomlands, värme och världens bästa pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0