Fredagkväll i minusgrader

Typiskt lördag att vakna med huvudvärk efter gårdagen ;) det enda idag är bara att jag vaknar inte med bara huvudvärk utan en riktig jävla förkylning med feber och hela kittet. Och toppen av allt mensvärk. Fyfan, inte så som jag hade tänkt mig vakna.
Igår var det tänkt att jag skulle vara hemma och ta det lugnt på kvällen, njuta av lov liksom . Haha. Men sen blev det ändrade planer och jag åkte hem till Madde för att sen festa. :) Riktigt glad att jag åkte dit och inte satt hemma och ruttnade. Hade förfest hos Bella och jag och Madde shottade fööör mycket om man säger så :P I alla fall så va vi drägg på bussresan in till stan och när vi kom fram så  visste vi inte riktigt vad vi ville göra längre :P
Slutade iaf med att vi åkte buss till Blåsbo men där blev det lite småkaos, och jag skulle börja gå men tappade bort mig. Försökte ringa till massa eftersom jag var full, trött och frös ihjäl ute i -14. Men då dog min mobil, så jag brjade gå hemåt typ (1,5 mil) :P har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv, fyfan. Kändes som att jag skulle förfrysas. Hade iaf varit ute i en timme när jag fick tag på en buss ner på stan. så slutade med att jag iaf fick vänta 40 minuter i värmen på att nattbussen hem skullekomma. Tur att jag kunde sitta inne iaf. men fyfan blev aldrig varm ändå satt och frös sönder. Men kom iaf hem runt 2 och då var det bara att lägga sig. 3 täcken och kläder hade jag på mig men ändå frös jag ihjälp :P kunde somna tillslut iaf. Men vaknad upp med en riktig förkylning och en vanlig jobbig bakisdag.

Idag är det efterlängtat att ligga nerbäddad framför tvn och kolla melodifestivalen och bara slappa till max.
Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0