för det är lov.

Äntligen känns det som lov! Sovmorgon och allmänt skönt.
Men praktiken igår va riktigt kul ändå, fast när jag kom hem blev det typ sova direkt, va så sjukt trött. Men alltid lika skönt när man vaknar helt utvilad igen. Gick väl upp vid 10 imorse och sen dess har jag bara hunnit med frulle och datorn ;P haha. Ska snart klä på mig lite mer och ta mig till bussen för att träna litegrann :) Sen får jag se om det hittas på något mer idag, har lite grejer jag måste fixa med men annars blir det nog en lugn dag :) Blir Stockholm till helgen iaf, det ska bli sköntskönt, komma bort lite o sådär. Men hoppaspå att leka med Freja någon dag snart också eftersom hon har varit borta sålänge. Så måste träffa henne något innan helgem iaf . :)

nu blir det att fixa med träningskläder, hejsolong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0