Fika med freja

Kaffe och massa snack med freja va mer än välbehövt. Saknat den tjejen massor! Skönt att snacka av sig med någon som förstår en helt perfekt. :) Verkligen skönt att vi träffades och pratade av oss om massa skit :) <3
Planerade in tisdag nästa vecka också så att vi hinner träffas mer innan jag åker iväg. Då ska vi iaf sola efter skolan och sen förhoppningsvis hem till Kim för ännu mer snack och en riktig tjejkväll. :)
Känner att jag behöver sola en gång innan jag åker. Man är ju lagom vinterblek och huden kanske bör vänjas åtminstonde en gång innan man kommer till egypten annars bränner man väl sönder sig om det blir riktigt soligt :P haha, får hoppas på att en solariegång hjälper lite iaf. mer hinns inte med innan vi åker.

RIngde iaf pappa idag också, ska bli skönt att åka dit imorgon, en riktig slapp helg blir det. :) Sen är det bara att gå tillbaka till skolveckan igen efter helgen. Är glad att jag har haft ett lugnt lov, har fått massa saker gjort och dagarna har flytit på och jag har hunnit med både vänner och andra saker. Underbart skönt med ett lugnt och utvilande lov.

ska kolla på lite lost nu sen blir det ringa jonas, slappa framför datorn och sen sova :)
PussochHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0