En vecka full med skola -.-

Valde att gå halvdag på praktiken idag, eftersom jag har en måndag tillgodo och jag var så trött och osocial på morgonen så jag klippte min kund och hjälpte till med lite grejer och sen gick jag till lunch :) Faktiskt riktigt skönt, eftersom jag har så mycket att plugga den här veckan så bestämde jag att jag hellre vill orka hela veckan och känna att jag hinner med allt än att stressa varje dag. Så bra av mig att gå halvdag :)
Efter praktiken drog jag till banken för att fixa med studiebidrag, nytt kort och så öppnade jag ett nytt sparkonto, kände mig duktig som hann med banken idag :P har inte tid någon annan dag i veckan eftersom dom har så dumma öppettider :P men nu är det avklarat iaf.
Efter banken drog jag till friskis för lite träning, blev någon timme bara men skönt ändå, bra att ha gjort något. Tänkte först skita i det och åka hem men visste att jag skulle ha ångrat mig då när jag väl va hemma :P
Sen jag har kommit hem har jag mest tagit det lugnt, pluggat engelska, ätit och pratat med älskling :) skönt att han haft en måndag då man har fått mycket gjort. Men trött är jag. Jag längtar verkligen efter sängen och har funderat flera gånger på att gå och lägga mig. :P men får hålla ut tills det är okej att gå och lägga sig ;)

Fortsättning med lite plugg nu, tar engelskan idag och lite imorgon inför onsdagsprovet.
Onsdagen gör jag klart det sista på kostarbetet som ska lämnas in på torsdag. + tatuering
Torsdag pluggar jag färglära till provet på fredag.
Haha fullt upp eller? Och jag ska hinna med en kväll med freja och kim också eftersom freja åker till Italien på söndag. Och sen ska jag försöka klämma in lite träning :P
Haha, äh jag klarar en vecka med mycket att göra, på fredag åker jag ändå till älskling för mysmys helg. Så tänker jag på det så orkar jag :) Men sen på söndagen på tåget hem från Gbg så blir det att plugga naturkunskap till det provet nästa tisdag ;) haha fyfan, tur att det snart är lov säger jag bara... :P

Lika bra att gräva ner sig i plugget på en gång.
Pusshej-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0