en typisk segsöndag

Nyss tagit en dusch. Skönt att känna sig lite fräshare iaf. Har verkligen varit en typisk äckelsöndag idag, har varit allmänt seg, inte gjort ett skit och bara ja. Suck.
Menmen tror att det har att göra med att mina p-piller har strulat lite också, har fått den sorten som min kropp inte riktgt kommer överens med :P har mått lite småilla hela dagen, men förhoppningsvis är det bättre imorgon när jag får lite bättre rutiner igen med typ mat och sömn och sånt :)
imorgon är det praktik igen. Ska bli skönt, men hoppas att humöret är lite bättre, måndagar är alltid långa dagar så vore skönt att känna sig pigg. Har iaf en klippning direkt på morgonen imorgon och sen har jag mer att göra under dagen så det flyter nog på :)
3 dagar kvar till tatuering nu! känns helt sjukt. Haha känns inte som att jag ska göra det än så har inte hunnit bli nervös heller. Vore bra att bli det för då får man lite mer adrenalin i kroppen och smärtan kanske inte blir samma grej :P haha men det kommer väl det med.

Veckan är förövrigt full av plugg. Önskar att jag bara kunde hoppa över skoldagarna så att det blir helg igen. Då åker jag till Göteborg och myser med älskling. :)

Nu ska jag fortsätta med ingenting, datorn och sängen har varit min bästa vän idag. Haha låter tragiskt menmen vad ska man säga? Der är söndag.

Pusspåer-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0