Dumma mage idag igen.

Blev åka hem efter förmiddagens lektioner eftersom min mage fortfarande inte är bra, är som huggande smärta, hoppas verkligen att det blir bättre snart, går omkring och känner mig svullen hela tiden typ.
Men jag var iaf på provet imorse, det gick väl okej men det va ganska svårt. Chansade på det mesta, fanns inte mycket jag kände mig helt säker på menmen, man får väl hoppas på lite tur :P
Åkte som sagt hem sen och nu ligger jag i min säng och segar. En grej som känns otroligt skönt är iaf att för första gången på jättelänge så behöver jag inte göra nå plugg tills imorgon. Det är liksom över det värsta. Så jävla skönt!
Nu ser längtar jag efter ett lugnt lov och efter att få träna, vågar inte riktigt göra det när min mage gör så ont. Men förhoppningsvis  kan jag börja träna igen imorgon sen får det bli under lovet så att man trimmar till sig lite till beachen ;) haha bara 2 veckor fan så man får ligga i :P

Kommer tjata om Egypten men jag kan inte hjälpa, längtar så sjukt mycket. Ska bli så skönt att komma bort från allt och bara slappa i värmen med min älskling.

nu ska jag kolla på nån serie och vila lite.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0