26/2

Hallo.
Igår va jättebra, visningen va bra och det va mycket snygga färger och både fula och snygga frisyrer ;) Jävligt duktiga va dom iaf och ´lite nytt lärde man sig nog. Man fick en goodiebag också med lite småttochgott. Bland annat schwarzkopfs Q10  serie schampo och leave-in inpackning, sjukt bra för mitt slitna hår ;P och sen fick man hårfärg och lite väteperoxid.
Förövrigt trevlig kväll med Madde, Sanna och Elli. Fikade lite innan och hann med lite skitsnack, mys :)

Idag har varit fullt upp, träning imorse sen ner på stan möta mamma, gjort massa ärenden inför resan. Köpt 2 par skor, eller mamma köpte dom åt mig ;P blev sommarskor, har ju kommit på att jag har inga bra sommarskor kvar efter förra sommaren, dom blev lagom slitna i turkiet. haha. HAr nyss kommit hem nu iaf. och ska bara byta om lite snabbt, för om 20 minuter ska jag träffa bästisfreja för en fika och maaaassa efterlängtat snack. Har inte träffat henne sen innan hon åkte till Italien. Verkligen skönt ska det bli att umgås en stund. :) Speciellt nu eftersom jag åker nästa vecka, gäller att ta igen missad tid ;)

Skriver säkert mer senare men nu måste jag byta om lite snabbt.
Pusshej-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0