måndag

Igår pyntade vi hela dagen. Hade värsta julmyset. Granen kläddes, jag och mina syskon bakade massor och lyssnade på massa julmusik och fick julstämning i hela huset :)
Idag har jag fixat de sista julklapparna, åkte ner på stan tidigt och sprang förbi Sanna på jobbet. Hon hade hittat min plånbok i sin bil, sjukt skönt verkligen! Slipper ordna med leg, träningskortet och skolbusskortet. Sån sjuk lättnad! Sen drog jag mig hem och sen dess har jag fixat massor här hemma, slagit in lite julklappar och nu ska jag ta mig ut i kylan med hunden. Så sjukt kallt här! 18 minus har det varit typ varje dag i en vecka nu, men det är väl positivt så länge man är inne i värmen, för det är sjukt fint ute. Jättemycket snö och vitt överallt. Men inte direkt ett nöje att promenera i. Menmen vi får väl en vit jul i år iaf.

Ska ta mig ut med hunden.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0