lördag

Shit va fort den här lördagen har gått :P Men den har varit riktigt lugn och skön. Har hunnit med massor, städat och fixat inför veckan , spärrat mina kort eftersom min plånbok försvann i torsdags. Skitkul? nej inte alls. Men nu är allt fixat iaf :) Ett tecken på att jag borde skrota leg och byta ut till körkort eller? ;) haha.
Har slagit in alla julklappar och lagt dom under granen som vi ska klä imorgon, en riktig disneygran , fett fin! Imorgon blir det massa julstök, bror min kommer hit och det blir att klä gran, baka massor och fixa massor inför julafton, mys! Helt sjukt, fattar ni att det är jul om 5 dagar eller?nDet gör inte jag. Men jag vet att det kommer bli en riktigt bra jul och sen på juldagen åker jag och mina syskon till pappa i sthlm och firar jul nr2. Stannar där en eller 2 nätter sen blir det hem och packa om för sen drar jag till göteborg den 30:e och stannar över nyår, firar en liten mini jul med jonas och stannar nog där 1 vecka tills skolan börjar igen, blir som en liten semester ;) älskar att vara i göteborg och känner på mig att det kommer bli lika bra som alltid!

Hoppas att ni har haft en bra lördag, jag ska stanna uppe en stund, lyssna på massa bra musik och kolla runt på massa saker.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0