sömnlös igen

Har inte skrivit på länge men jag åkte ju och överaskade min pojkvän i gbg i helgen så jag tänkte väl inte direkt på bloggandet ;P Vi hade det jättemys iaf hans sista lediga helg innan han åkte tillbaka till lumpen igen. Så det var skönt att umgås lite med honom :)
Nu väntar jobb tre dagar till till vi på fredag (massa tjejer+jag) åker bil till gbg för att festa och ha kul. Blir att sova hos älsklings som ställde upp när det gällde sovplats. Han kommer ju hem på fredag och är hemma över helgen så det blir perfekt. Fyfan va kul det kommer bli :D
Men nu är jag sömnlös som vanligt för att jag har 1000 tankar i huvudet. Jonas ringde nu på kvällen och sa att han kommer komma ganska sent till gbg på fredag så vi blir ensamma i lägenheten och får möta upp honom ute sen. Så nu blir det att sms Johannes eller mange eller någon av hans kompisar för att höra om dom ska ut på fredag och kanske har en förfest som vi kan tränga oss in på ;P det har dom säkert iofs :P

Men hoppas iaf att min älskling inte kommer fram allt för sent, vore kul om han kommer ut till oss :) får köpa med mig lite extra alkohol eller något som han kan hälla i sig när han kommer fram ;P

Nej nu måste jag få ur alla tankar ur huvudet, fett kul kommer det bli iaf. Får väl försöka visa göteborg så gott jag kan för tjejerna ;P

Pussgodnatt

jonaseliassonvjessicahansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0