sjuk?

Jaha då har man fått en släng  av någon bacill verkar det som. Härligt? absolut inte. Känner mig tung i hela ansiktet, har totalt haft noll aptit idag och sväljer inte som man borde ;P haha. Känns iofs som att alla börjar dra på sig sjukgrejer nu, inte så konstigt kanske eftersom det fan har blivit höstkyla ute, eller är det bara jag som känner det? Varmt är det då inte iaf. Tänkte tanken igår att nu blir man säkert sjuk när skolan börjar närma sig och när man har en ledig helg från jobbet och sen vaknar man och vet inte hur man mår :P
I vilket fall som helst jobbar jag imorgon vilket betyder att jag har jobbet 11 dagar i rad, kan säga att jag är lite sliten eftersom jag har gjort massa saker efter jobbet hela tiden. KLippt folk, kört bil, tränat, träffat vänner. Så nu ikväll blir det att gosa ner sig under täcket och bara vara. :) kanske man blir lite piggare också, för nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. :P

Dagen idag har förresten bestått av jobb och sen klippa lars och snacka massa skit, kul att ses faktiskt. Han den jäveln åker ju till grekland imorgon med flickan hans. FUSK. Hoppas dom får en bra resa iaf, vem skulle inte vilja åka bort från det här vädret?

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0