måndag

dagen har bestått av lite jobb, lite träning och sen träffat freja och kim. och klippt lugg på freja. :) Och nu ligger jag i min säng helt utslagen :P är så trött så det är sjukt och sen undrar jag vart dagen tog vägen, det va nyss morgon liksom?  hm. I vilket fall som helst så finns det situationer som man bara vill dra täcket över huvudet i och gärna hoppa över. Lite  så fick jag nu. Ni  fattar nog ingenting men det behöver ni inte heller, det räcker med att jag tänker på det.

Men sen finns det andra bra saker också. Som t ex. min mobil som har fyllts med alldeles underbara sms under dagen från jonas. Sms som man verkligen kan leva flera dagar på om inte mer. Jag tror nog att jag har hittat den bästa killen. Så sorry girls. ;) men det är svårt att inte ha ett leende på läpparna när man är sjukt lycklig.

Så det är både bra och lite komplicerade saker huvudet på mig idag. Men så är det,
jag är alldeles för seg för att skriva känner jag :P
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0