måndag

Jaha då har man haft en ledig måndag och imorgon väntar en ledig tisdag, lyxigt eller vad? De är så snäll på min praktik och tyckte att det räckte att jag är där onsdag, torsdag och fredag istället för hela veckan. :) Så idag har jag sovit ut, ringt och grattat pappa som fyller 49 idag! GRATTIS. Och sen har jag mest tagit hand om hunden, promenerat lite och så och nu väntar jag på bror min som är påväg hit för att bli lite klippt :)

Helgen då, den har varit fylld av både bra och dåliga stunder. Men det bra var väl att hela helgen har spenderats med Jonas . Vi har haft det mysmysmys. Sen var det sista personalfesten i lördags också så det var riktigt kul, men lite mycket att dricka för min del kanske ;P

Nu väntar iaf en vecka full av praktik sen nästa blir det skola som vanligt och stockholm på helgen. Nu i helgen blir det att umgås med mina underbara vänner tror jag nog, det känns som ett tag sen.

Sen vill jag börja träna nu. Hösten börjar komma och att gå ut och gå långa promenader känns bara kallt och deprimerande :P så vill hitta något kul, inte gym eller något sånt utan något som ger mycket. Imorgon blir det att gå på ett spinningpass i varje fall så det blir skönt. Om jag inte kommer börja röra lite mer på mig så känner jag att hösten kommer göra mig till en riktig soffpotatis ;P så det ska inte få hända.

Nej nu blir det att fixa lite och sen kommer bror min om 10 minuter.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0