fredag

Uppe med tuppen idag trots att jag har en skolfri fredag. Men så blir det när man bokar in en körlektion 07.40 utan att tänka sig för ;P haha nejdå, det var skönt att köra tidigt och idag gick det faktiskt grymt bra! Kändes sköntskönt eftersom jag var totalt ofokuserad under förra lektionen jag hade, så idag var jag på topp ;)

Dagen idag ser fortfarande lite dimmig ut. Det som gäller nu är att dra en städning på rummet, inte alltför stökigt men mitt födelsedagsbarn kommer ju hit i helgen så kanske kan bjuda på ett hyfsat rent rum iaf :P sen efter städningen blir det iaf att åka ner på stan och ta en lunch/fika med lars, sen efter det vet jag inte hur dagen ser ut än. Igår sa jonas sthlm idag säger han att han hellre kommer hit och är med mig. Haha så vi får se vad det blir. Kommer han hit idag så lär jag akut fixa en plan iaf, han fyller ju ändå 20 så något lär man väl göra ;P haha det löser sig så länge jag vet det itid.

Nej om man ska ta sig från sängen och röja lite innan man drar in till stan sen igen.
Och självklart måste det skrivas GRATTIS ÄLSKLING PÅ 20 ÅRS DAGEN ;D

Och förresten så handlade jag lite nytt igår. Ett par sjukt snygga skor från dinsko, en basic tröja, ett bälte, en parfym och lite smink. Man blir lycklig av att handla ;P

PUSShej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0