25/8

Godmorgon!
Är uppe olagligt tidigt idag men som sagt ingen mjukstart här inte. Snart dags att ta sig till bussen för att åka till skolan. Sen blir det bara en timme sen måste jag smita iväg till min körlektion. Sen blir det skoldag till 4 tror jag. Om jag har kollat rätt ;P
Känner på mig att jag kommer vara helt slut ikväll. Är van vid att jobba nu efter sommaren men är absolut inte van vid så här tidiga mornar. Men det är väl ingen? Bara att get use to it för det är så här det kommer vara. Får hoppas att min lärare inte blir allt för arg för att jag smiter iväg från första skoldagen :P

Nu ska jag fixa det sista sen sätta mig på bussen.
Skulle nog helst bara vilja gå och lägga mig och sova några timmar till.

Hörs senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0