24/8

Dags för lite sömn faktiskt, och jag har ett litet i-landsproblem också ;P
Letar present till Jonas och hittade det som jag letade efter men sen visade det sig att det inte fanns i västerås, så det var lite skit. Så då fick jag tänka om men vill fortfarande typ köpa samma grej :P så fan alltså, har tills på fredag på mig nu och jag har byggt upp förväntningarna här eftersom jag pratade med honom på telefon och sa att jag hade hittat hans present :P haha så imorgon är det skola och sen får mamma och jag åka ut till hälla och kolla runt lite om jag hittar det jag har tänkt mig där . Hoppas på det säger jag bara annars kan man liätt få lite panik.

På fredag åker jag iaf till stockholm och ska ut , spännande. Blir firande av Jonas där vilket innebär alla hans lumpen kompisar också. Haha spännande.

Nej nu får jag helt enkelt vända hjärnan och försöka att inte tänka på allt som ska fixas för det brukar ju lösa sig. Och jag borde inte vara chockad över att det inte löste sig direkt för mina planer brukar inte direkt gå igenom i första taget.

Upp tidigt imorgon, skola, körlektion(hoppas hon inte märker att jag inte pluggat på så mycket) :P och sen ut på presentjakt.

Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0