Veckan går fort, onsdag.

Godmorgon.
Sitter här och käkar lite frulle och kom på att jag inte skrev igår.
Första skoldagen var det igår och jag har inte varit så trött på länge, gick 8-17, hela dagen jobbade vi med teatern, frisyrer,frisyrer,frisyrer ;P det gick väl hyfsat fort men man va helt död sen när man kom hem. Jag var när på att somna runt 6 redan . om det inte var för att jag skulle gå ut med hunden sista rundan så hade jag lätt somnat ;P

Idag fick man iaf lite sovmorgon, vi börjar 10, så det är sköntskönt :) sen vet jag inte riktigt när vi slutar. men det märker man väl :P Imorgon och fredag blir if vanliga skoldagar och sen nästa vecka går vi vissa dagar från 8-18 , jag kommer dö.

Roligare saker då; om 3 dagar fyller bästa Madde 18 jävla år, så det blir utgång på fredag med klasstjejer och massa mer folk. Grymt kul!
Och sen på lördag drar jag till gbg igen, underbart. Sista gången vi ses innan lumpen så det blir mys till max.

Orkar inte skriva mer nu. ska klä på mig lite mer kläder och dra iväg till bussen om 40 min typ.

PUSShej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0