Tisdag

tisdag idag då. snart onsdag, fyfan vad dagarna rinner iväg.
Fick en chock på praktiken igår när Ingrid sa att det är 6 veckor kvar till sommarlovet. 6 veckor (!) det är ingenting med tnke på hur det här året har gått sjukt fort. Men ändå, fyfan vad skönt, kunde inte längta mer efter lovet. Hoppas fortfarande på jobb såklart har försökt söka hur mycket som helst men det finns ju knappt några jobb. suck. skulle sitta fint med ett jobb så att man iaf kunde röra sig i sommar :P
menmen, idag slutade vi runt 11 och då gick jag och madde hem till elli och pluggade lite till vårt arbete. Det blir ganska mycket i skolan (som alltid) när det närmar sig lov. Vi pratade om studenten idag i skolan och jag längtar sjukt mycket till sista året när man kan känna att det äntligen är vår tur :D långt kvar men va fan, tiden går ju ;P

Nu ska jag kolla runt lite efter några jobb sen ska jag bara slappa, som vanligt. Är och har varit sjukt seg senaste dagarna, antingen börjar jag bli sjuk eller så är jag bara i en sån svacka. man märker väl.
Jonas hör man inte mycket av, antar att dom inte har tid eller kanske inte får använda sina mobiler. Hoppas att han lver iaf :P spännande det där, man märker väl ;P han kommer iaf hem på fredag om 2 veckor. Då blir det att ta vara på tiden för han drar igen på lördagen . Haha, ljuva lumpenlivet. Men det känns bra ändå :)

Ha det bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0