söndag

Igår blev en lugn dag och kväll. Orkade inte göra så mycket men tyckte att det var grymt skönt med en slappdag. Och så var det så underbart väder och det är ju aldrig fel heller.

Idag ska jag åka ner en stund med freja på stan, vi åker 11.55 bussen så det är om inte allt för långt tid. Sen blir det hem och iväg igen, ska åka hem till bror min eftersom han fyllde år i veckan så kommer det lite folk till honom och så. Sen efter det så hade jag tänkt köra lite bil för det behövs verkligen.

Tror att söndagen rinner iväg idag, tänkte ringa min pojke också eftersom han åker in i lumpen imorgon. spännande. men shit vad jag saknar honom redan.

Nu ska man kanske klä på sig lite .
Ha det bra.
Puss

Kommentarer
Postat av: freja:)

hade super trevligt med dig, du är bäst<3

2009-04-26 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0