Sista lediga dagen

Jaha då är det dags för skola imorgon igen då. Ska bli helt okej faktiskt. Lovet har varit sjukt bra och händelserikt ;) så känner att skolan blir okej, komma tillbaka till rutiner igen helt enkelt :) Sen är det ju skönt att vi börjar på en tisdag för veckan kommer bara flyta på känner jag. Ska bara ta reda på vad som måste göras den här veckan känner mig lite borta när det gäller det :P man märker väl helt enkelt. Det enda jag har koll på är färglära provet på fredag sen får man väl se vad som dyker upp. Har inte ens koll på om vi går som vanligt eller om vi jobbar med frisyrgrejen till teatern den här veckan. får se får se.
Nu ska jag iaf ut och röra på mig lite, känns vettigt att göra något sånt faktiskt. tror att kroppen skulle bli glad ;P sen består nog dagen av lite plugg. måste skriva en rapport till svenskan och sen kanske lite mer plugg ändå. får se hur mycket tid av dagen det tar upp. Tänkte hinna med en städning av mitt rum också, skulle väl behövas om man säger så. Kanske någon film också om man hamnar i någon "jag orkar inte göra ett skit" svacka så passar ju det bra :P men tror nog att det blir en fullt upp dag med smågrejer. Är bara jag ensam hemma hela dagen så det känns lite tomt, inte ens hunden är hemma. Mamma och Sven drog iväg till laxå imorse för att hälsa på hans mamma så då tog dom hunden med sig. så här sitter jag all alone ;P men ganska skönt faktiskt :)

Så ska jag titta på fotboll ikväll såklart, kalmar-AIK . AIK vinner förhoppningsvis ;) får se om jag drar hem till bror min och kollar på matchen, beror helt på tid och sånt. :) menmen.

Nu ska jag ta tag i mig själv och gå ut en stund.
Hörs säkert.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0