onsdag

Fullt upp kan man säga att den här dagen har innehållit. bortsett från att skolan var ovärd as hell. blev klar med min frisyr på en kvart och sen var det bara att vänta några timmar tills man fick lov att gå på genrepet av estetgrejen. Var bara på första delen för sen hade jag slutat så då drog jag hem. vilade en kvart och sen kom mor min hem och drog med mig ut på en joggingtur ;) haha, men det var riktigt skönt måste jag säga, vi sprang i 40 minuter och sen fick jag köra hem :) gick brabra att köra idag, blir att ta sig till körskolan nästa vecka och boka in lite lektioner sen kanske kolla upp en uppkörning till sommaren ;) måste köra ganska mycket nu känner jag för att kunna allt, men det ska gå och det ska gå bäst. för jag ska ha mitt jävla körkort så det så ;) haha.

efter spring och körning blev det iaf plugg. läste allt i boken och kollat på papprena mer kan man inte göra. Hatar att plugga tgill prov när dom bara säger, läs det här och det här för då brukar man oftast kunna det som det inte kommer några frågor på ;P haha. men det blir att läsa igenom en gång till innan sömn. sen får det va.
Imorgon blir iaf första vanliga skoldagen på länge pga jobb med teatern. ska bli skönt (!) att ha lite vanliga lektioner. blir prov och idrott med spinning :) good. Sen fyller min bror 22 imorgon så efter skolan drar jag direkt ner på stan och sen ska vi ut och käka, blir nog trevligt :)

Nu ska jag inte skriva mer för då blir det en hel bok.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0