långpromenad

Hallo.
Har hunnit med ganska så mycket hitills idag faktiskt. gick väl upp runt halv 11, käka lite frukost och sen gick jag ut med hunden. tänkte först bara gå en liten bit men sen fick jag ryck och så gick vi en mil :P va ute i skogen i nästan 2 timmar, men det var superskönt att bara gå värsta långpromenaden faktiskt. Och sen tror jag att hunden blev glad av att få springa av sig massa energi.
Nu ligger vi, både cindy och jag i sängen och degar. både blev nog ganska sega men det är skönt att man blir det av att man har gjort något iaf, annars hade man bara legat här hela förmiddagen. så det känns bra. Nyss ätit lite lunch och nu ligger jag bara här med datorn och gör ingenting. Funderar på att kanske ta en dusch och sen höra av sig till freja och fråga om hon kanske vill ta en liten promenix :) haha i så fall blir det mycket gående idag men det är skönt.

Haha glömde förresten skriva igår att det var en jätteskum medelålderskvinna på tåget igår. Sån här dryg som snackar med sig själv. Det första hon sa när hon satt sig ner va "nu måste man kissa också, fan, men det får väl vänta som allt annat" sen suckade hon massor. Sen typ 10 sekunder efter så säger hon "Nu luktar det hundprutt också, fyfan"
haha kunde inte hjälpa mig själv från att tycka synd om tjejen som satt brevid mig och åt sin äggsallad för det var  troligen den som luktade. Haha. Som tur var satt inte den skumma kvinnan kvar sålänge eftersom hon satt på fel plats då klagade hon på att det var numrerade platser och sen gick hon iväg. Hon fortsatte väl klaga någonannanstans :P

Nu ska jag slappa lite till, sen dusch och sen ringa freja :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0