hemma från götet

Har inte skrivit på länge men så är det. ville tillbringa mina dagar med älskling utan bloggande eftersom det var sista gången vi sågs innan lumpen. Kom hem idag runt 8 till västerås. Underbart bra har vi haft det och jag har en riktigt mumsig pojkvän måste jag säga! ;) dagarna ranniväg i götet men hann med mycket kul ändå, grillning med trevligt folk, myspromenad, äta jordgubbar, kramas, gå på fotboll och massa mer! :) men nu är man tillbaka i verkligheten igen då. skola imorgon och upp olagligt tidigt. menmen, det gör ingenting. Skolan är ändå en sysselsättning som får dagarna att gå ;P kommer inte träffa min pojke på en m¨nad eller mer nu, men det känns bra ändå, vet ju att han finns nånstanns :P han åker ju in i lumpen nästa vecka sen tror jag faktiskt att tiden kommer rinna på för oss båda. skolan tar upp mycket tid, jag måste fixa med körkort och han gör sitt i sthlm. brabra :)

Förresten så måste jag tillägga att fredagen med firande av madde var grym. Riktigt kul hade vi och jag och joi fick lite huvudvärk ;) haha. grymt kul!

>Nu har jag duschat och fixat och nu blir det snart sängen.
ha det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0