hejdå göteborg

Godmorgon.
Sitter ensam hemma hos jonas nu. ensamt värre måste jag säga.  Drar mig iväg om lite mer en en timme och sen blir det 12.42 tåget hem. usch. tåg i 4 timmar känns inte lockande alls. menmen.
Jonas sa hejdå imorse han jobbar idag så det känns lite skumt att åka hem utan att säga hejdå på riktigt men vi ses snart igen + att det dröjer nog inte många timmar tills jag ringer honom.
Har iaf haft det undertbart här med min älskling. kan inte påstå att jag vill hem alls. saknar mina vänner såklart men dom har dagarna har varit så sjukt bra! Jag älskar min underbara pojkvän!

Nu ska jag sega lite framför datorn, kolla om jag missat packat något och så.
ses hemma i västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0