händelseriknatt.

Jaha då var det fredag då, med en touch av söndagsfeeling. Fast det har varit en bra dag.
Igår så blev det lite drickande för min och frejas del, träffade folk som man känner och vissa som man aldrig sett i hela ens liv ;P det blev en liten kaotisk kväll, men dom stunder vi hade kul så hade vi mer än kul :) allt kan inte bli perfekt jämt heller. Kaos kommer och går ;P var iaf helt död idag eftersom vi kom hem vid 9 imorse, jag och freja tog första morgonbussen, skönt att vi tog oss iväg då eftersom bussarna går cp idag. annars hade vi inte kommit hem förrän eftermiddagen. menmen, döda var vi iaf. lagom bakis och lagom slitna .
Däckade i sängen när jag kom hem och vaknade runt 3, blev en liten skogsprommis med hunden och mamma. sen har jag övningskört också, gick väl helt okej. men inte bra som det brukar, tror min trötthet tog över det mesta idag. :P

Nej nu ska jag äta lite grillat. mums.
blir ingen utgång idag pågrundav min sömnlösa natt, och allt som har med energi och lust att göra.
men det blir filmmys för min del. slapptslappt.

Pusshej-

I´ve got soul but I'm not a soldier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0