en bra söndag :)

Kom hem från stan för ett tag sen :) riktigt trevligt var det att umgås med Freja. Massa snack och sen inhandlade vi matchande solbrillor också ;) måste tillägga att vi även åt vår sista glass i solen tillsammans, haha. freja vet vad jag menar ;) sköntskönt att bara komma hemifrån lite och släppa tankarna och umgås med bästa.

Nu ska jag sega en stund innan vi drar iväg till bror min. Efter vi har varit där ska jag köra bil, jag ska köra hem från mormor, hjälp(!) ;P har aldrig kört den vägen så det känns spännande . Haha. men det är bra att köra så mycket som möjligt. I veckan blir det förbi körskolan och försöka få tag på några körlektioner.

Hejdå till Jonas som åker in i lumpen imorgon som sagt.
Du är mitt hjärta och jag hoppas att du får det bäst!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0