Pics och sånt

Slapp och skön dag, inte hänt mycket men ändå har den gått as fort. Kom hem runt efter skolan runt 2 och då blev det film med syster, Walk the line. Grymt bra :)
Sen ut i skogen med brudarna (mamma, syster och cindybus) ^^ Myspys, blev liten promenix, syster fotade lite och sen blev det lite bilkörande för min del ^^ Nu kollar jag på Filip&Fredrik såklart, sen blir det sova efter det. Blir att gå upp strax efter 6 imorgon -.-
Orkar inte skriva för tillfället så bjuder på några bilder från dagen.


                             Buuuus!


                 Haha mamma och jag tar sats...


                       Yaaaay! Haha galen bild!


                                              Cindybuuus!


              Jag, mamma och min bebis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0