Söndag

Helgen spenderades hos pappa, riktigt bra helg faktiskt! Skönt att komma iväg och bara ta det lugnt och ha kul :) Det blev filmtittande och mys på fredagen och på lördagen blev det såklart fotboll. Riktigt kul faktiskt, bra match och bra folk. Så helgen har varit allmänt brabra ^^ Bilder kanske dyker upp lite senare. :)

Idag är det segsöndag, men ändå ganska skön dag. Tänkte passa på att vara lite duktig, typ städa lite kanske. Göra litte plugg grejer så att jag har det klart, ja bara vara lite duktig helt enkelt. :P Känner att det kanske är lika bra att jag gör klart lite saker innan jag åker till Jonas på torsdag :) Så slipper jag ha saker ogjorda när jag kommer hem ^^ Det kommer nog gå fort fram tills torsdag. Imorgon är det praktik, tisdagen tänkte jag lämna in lite uppgifter som dom andra har tills på torsdagen och sen onsdagen blir "ledig". Haha skoljoggen är inget vi i min klass är intresserade av att spendera vår lediga tid på :P Sen blir torsdagen bara förmiddagen i skolan och sen åka till älskling! Massa bra, längtar hur mycket som helst!

Är ganska så trött nu men ska försöka att ta tag i lite saker senare, haha.

Och jag åker om 4 daaagar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0