11/9

Sitter på småföretagande...Igen :P Den här gången har vi lite mer att göra i alla fall och trots att jag, Madde och Sanna är helt döda idag så har vi ändå gjort det man ska så cred till oss fan. ^^
Det va omöjligt att komma upp imorse, lite småkyligt sådär och att ligga kvar under mitt varma täcke var så sjukt lockande men jag bet ihop och tog mig upp tillslut. Blev dusch i sista sekund innan bussen, håret i en tofs och sköna kläder, mer orkar jag inte. Jag är här och det är väl det som är huvudsaken :P Man kan inte ha ork till allt jämt. ^^
En lång dag full med lektioner fram till 15.30, suck -.-  Men jag kan sova när jag kommer hem. Sen imorgon när man vaknar är det freeeedag. Usch va skönt!

Nu ska jag fortsätta med pluggeriet. Slutar snart den här lektionen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0