Sjuk och sånt kul .

Måndag igen då.
Helgen spenderades i Sthlm hos pappa, riktigt kul och skönt att vara där faktiskt, trevligttrevligt :) Massa skratt och trevligt folk.

Idag var det första dagen på praktiken. Riktigt kul faktiskt, ska bli skönt att ha praktik både terminerna nu i 2:an. :)
Så idag har jag varit på praktiken från 10-18.30, helt slut nu, har gått och försökt tänka bort min förkylning under dagen men vissa stunder var det svårt :P
Jag har verkligen tur som åker på en härlig förkylning så här direkt när skolan börjar,:P Hosta och snorig, trevligt att komma hem med feber idag också. Haha men jag biter ihop, vila kan jag göra på kvällarna efter skolan liksom, har varken tid eller lust att bli sjuk så ska tänka bort den här förkylningen ;P

Nog om det, blev så trött på min hårfärg imorse. Såg risigt och allmänt fult ut. Så kände att jag ville fräscha upp det nu när hösten är här ^^ Så det blev en skitsnygg brunfärg med lite nyanser av koppar. Skitsnyggt verkligen, passar bra nu när sommaren är över :P

Nu ska jag snyta mig faktiskt.
PUSS-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0