Ofräscht.

Jag som sa igår att jag skulle tänka bort förkylningen och att sjuk kunde jag vara när jag kom hem från skolan. Ja bita ihop helt enkelt.

Det funkade inte länge kan jag säga. Vaknade halvt utan röst, svettig och helt täppt i näsan imorse. Försökte tänka bort det och fixade mig till skolfotot för vill verkligen inte vara hemma nu, orkar inte missa skola för tillfället.
Tog mig till skolan i alla fall, blank och fin i ögonen :P haha skolfotot måste blivit jättebra. eller INTE jag kan tänka mig hur äcklig jag såg ut. Kände mig i alla fall sjukt ofräsch.

Efter fotot kände jag att jag verkligen inte pallade mer. Pratade med några lärare så missade förhoppningsvis inget annat än planering idag.
Tog bussen hem från skolan 11, massa ungar på den så stå upp hela vägen hem fick man också .

Hatar verkligen att vara sjuk, man kan inte känna sig ofräschare. 
Men skiter i hur sjuk jag än är imorgon, jag ska till skolan, har ändå bara engelska och mentortid. Så bryr mig inte om jag är bättre eller sämre, jag ska dit vilket fall som helst. :P

Nu ska jag plugga lite engelska läxa tills imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0