lyckad kväll och fullbokad vecka .

Igår vart riktigt lyckat, har alltid kul med mina vänner och dom är verkligen dom bästa! Mycket skratt, alkohol, dans och annat kul. Kändes skönt att umgås med alla igen och speciellt att bara få ha kul och sånt. Träffade Ida också, kände verkligen att jag saknat henne och att det va evigheter sen vi pratade och bara umgicks. Så det gjorde kvällen ännu bättre! Freja och jag hade lika kul som vi alltid har det tillsammans, usch vad vi är bra! Du är bäst gumman och du ska veta att jag alltid kommer vara vid din sida "Jag dansar aldrig nykter" eller vad säger du? ;)
Ja kvällen var riktigt nice. ^^

Idag har gått hur fort som helst, ovanligt. Söndagar som brukar vara sega och otroooligt långa. Men idag har varit en skön slapp dag, bara tagit det lugnt. Kollat på lite film och bara allmänt inte gjort någonting alls :P Fick mail från donken också så på tisdag blir det jobbintervju. :) Känns riktigt bra men man vet väl aldrig hur det går, men jag hoppas på det bästa. I need it.

Imorgon är det praktik igen. looove it. Ska klippa syster min och sen gör hon mig lite trevligt lunchsällskap sådär :) Annars tror jag att den här veckan kommer gå hur fort som helst. Har lite plugg jag måste ta itu med -.- sen är det praktik, skola, jobbintervju, Sthlm på fredagen och lördagen. Blir att åka till pappa, umgås och kolla på fotboll. Så den här veckan ser ut att bli myyycket bra :) Bortsett från pluggandet förstås ;P

11 dagar kvar . <3

Kommentarer
Postat av: FREJA

FÖRALLTID<3 finns inga skönare människor än vi (: <3

2008-09-07 @ 21:39:06
URL: http://frejadingud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0