hemma

Kom hem från praktiken för en halvtimme sen och nu sitter jag i köket och har gjort varma mackor. :) Bara jag och cindybus hemma, hon är jättegosig mot mig så hon har fått massa skinka ^^ Haha jag skämmer bort henne när alla andra är borta, men hon är min lilla bebis ju!

Dagen har i alla fall varit superbra och gått fort. Hanna  kom förbi salongen och klippte sig, hon tyckte att det var ett plus att prata av sig lite också ^^ Så det blev massa prat om allt möjligt och Hanna blev jättenöjd med håret så det känns också jättebra :)

Imorgon är det skola igen då, långdag -.- men bara att bita ihop det är trots allt den enda hela skoldagen jag har den här veckan. Onsdagen blir "ledig" och sen går jag bara halva torsdagen för sen åker jag till Göteborg! :D

Nej nu kommer hunden vandrades hon har legat och kollat på mig när jag har ätit, hon kommer bara närmre och närmre nu ligger hon här brevid :P Undra om jag ska vara ännu mer snäll. Klart hunden ska ha skinka! ^^

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0