Hemma igen

Då var man hemma från världens bästa älskling då. Känns alltid jobbigt att åka därifrån och nu sitter jag här utan någon att mysa med. Saknar honom redan. Men får träffa honom snart igen. :) Hade i alla fall en super bra helg med massa mys och kul saker. Kunde inte varit bättre faktiskt. :)
Det enda som var segt var tåget hem, usch vad jag blir uttråkad lätt. Alltid på tåget hem också, men det är bara för att man vet att man är påväg hem också. Bittert det lät men så är det. ^^ Haha, skönt att vara hemma på ett sätt men skulle ju inte tacka nej till att vara kvar hos Jonas istället för en ny skolvecka :P
I vilket fall som helst så är han bäst och det finns ingen bättre.
18/6-2008 <3

Nu måste jag sova om jag ska orka med praktiken imorgon. Känns tungt nu, men förhoppningsvis är man pigg imorgon. Bara att hålla ut nu, veckorna kommer gå fort och snart är det lov.

PUSSgonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0