helg

Helg nu, massa skönt! Skoldagen gick skit fort verkligen, vi hade styling hela dagen så inget ansträngande alls ^^ Kulkul. :)
Ser fram emot helgen massa, speciellt att festa med Freja imorgon, det var verkligen sjukt längesen vi festade ihop. På tiden nu! ^^ Så det ska bli hur kul som helst och jag vet att det kommer bli lyckat hur det än blir för på något sätt lyckas vi alltid ^^ Åker i alla fall med tåget från sthlm runt 5 sen får vi väl se om folket kliver på i V-ås och vi åker till Köping direkt eller om jag väntar på dom på stationen. I vilket fall som helst får jag fixa mig på tåget från sthlm :P haha, det måste jag eftersom jag inte hinner hem emellan, men det blir nog bra ^^

Idag blir en riktigt lugn kväll. Bara slappa. Tar tåget 9 imorgon så känner att jag inte vill vara helt död, speciellt inte eftersom jag kommer ha fullt upp hela dagen.

PUSS sålänge-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0