Helt slut

Kom innanför dörren för en kvart sen och nu sitter jag här med kaffe och myskläder. Helt sjukt hur trött jag är. Mina fötter gör ondare än någonsin idag och min kropp hänger inte riktigt med som den brukar. Praktiken var i alla fall lika kul och bra som alltid. Lär mig mer och mer för varje gång. Var kvar en halvtimme längre idag också eftersom Lars kom förbi efter jobbet och klippte sig. Blev riktigt bra och nöjd blev han också så det är ju bra. På förmiddagen klippte jag syster min som också blev nöjd och glad, sen var hon super gullig och bjöd mig på lunch som tack. :)
Brabra dag men inte det märks att jag behöver lite sömn.

Imorgon börjar jag 09.50 om jag inte har helt fel. Sen är det skola till 17 och 17.30 är det jobbintervju, så imorgon får jag ligga i . :P haha sen måste jag skriva engelskan till onsdagen också, så får ta det när jag kommer hem imorgon. haha, det blir säkert bra tillslut.

Nästa vecka åker jag till älskling, så tänker jag på det så orkar jag med den här veckan också. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0