15

Bara en lektion idag så väldigt skönt för min del :) Men imorgon däremot är det bara att gå upp någon gång efter 6 , fyfan va hemskt! Börjar 8 så blir att ta 07.30 bussen imorgon då, äckligt tidigt känns det som för tillfället :P Känner att det är imorgon som all trötthet kommer. Är inte speciellt trött nu heller eftersom jag var dum nog och lyckades somna efter skolan i nästan 2 timmar :P Men ska ta mig mot sängen snart, lyckas säkert somna ganska fort (förhoppningsvis) ^^

Annars helt okej dag, förkylningen har väl inte varit så mycket bättre, men jag har undvikit att tänka på den. 
Men bara att tänka positivt. Imorgon är det 2 veckor kvar sen får jag träffa bästabästa! <3
Saknar och längtar maaaassa.
Och seriöst han är så jävla bäst!

Nu ska jag försöka mig på lite sömn tror jag, plugg till 15.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0