Att vakna till ett evigt bankande .

Godmorgon.
Eller vaknade typ halv 9 imorse i och för sig. Jag som hade sovmorgon och allt idag. Börjar ju skolan halv 1, så varför vaknar man då halv 9? Jo vi har byggjobbare här som gör om taket. Och jag lovar att det kändes som att de skulle ramla genom taket och in i mitt rum hela  morgonen, sjukt mycket lät det! Försökte mig till och med på den klassiska stoppa huvudet under kudden men det hjälpte inte ett dugg och plus att jag fick svårt att andas. haha. Så det var min morgon, jag behövde inte vakna till alarmet idag utan fick en evig väckarklocka skänkt från byggarbetarna istället. TACK. Men vad kan dem hjälpa, det är ju deras jobb ^^ Fick i alla fall ett väldigt sött sms från min pojkvän runt halv 10 så då blev jag glad och morgonen räddad. :) Han är underbar.

Jag har en kort och skön skoldag idag vilket känns super. Efter skolan åker jag hem och stoppar i mig något ätbart och sen åker jag in mot stan igen för träningspass på Friskis med bland annat Madde :) Ska bli superskönt att träna idag. Jag behöver det, släppa lite tankar och göra något annat en stund. För sen väntar svenska och engelska plugg när jag kommer hem igen.

Nu måste jag kila till bussen men bjuder på lite bilder hur jag ser ut idag. Jag ser trött ut men jag skyller på att byggjobbarna förstörde min skönhetssömn ;) haha.




Ha en bra dag, skriver igen efter träningen.
PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0