tjohoo

Har nyss kollat en till film med min syster - The rocker hette den. Faktiskt bra, väldigt rolig iaf :P Nu ska jag fortsätta min kväll med att vänta på att Jonas kollat klart på heroes så att jag kan ringa honom och snacka lite skit och sen blir det nog sova för min del. Har faktiskt inte vänt på dygnet än, som man brukar göra på loven. Vaknar typ vid 10 och sen lyckas jag somna hyfsat tidigt också :P brukar komma sista dagarna att man vänjer sig vid sena nätter och långa sovmornar så vi får väl se hur det utvecklas. :P haha.
Ska iaf upp i hyfsad tid imorgon i jakt på en sista minuten biljett till Götet, haha. Annars får det helt enkelt bli en vanlig biljett, men vore soft att få tag på en sista minuten ändå så man kan lika gärna försöka med det först ^^

Imorgon blir det packa lite och sånt, jag vill bara åka nu, kramas med min älskling och slippa sova själv. Men snartsnartsnart så åker jag. Bara 2 nätter i ensamhet kvar och sen får jag sällskap. Haha.
Massa mys.

Sov så gott.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Massa mys ^^

2008-10-29 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0