Tisdag

Hallo!
Blev inte så mycket bloggande igår och inte idag heller. Har bara haft fullt upp med andra saker och datorn har inte känts så lockande. Idag har jag iaf varit duktig och städat lite, tvättat och varit allmänt huslig. Haha ^^ tagit hand om hunden och lite sånt. Sen har jag bara slappat :)

Har nyss kollat klart på film med syster, vi gick och köpte lite godis och var allmänt slöa. Sköntskönt ^^
Nu sitter jag i hennes rum och tittar på medan hon storstädar i sitt rum, haha. Känner mig lat som sitter och tittar på men vet att hon gillar att jag håller henne sällskap ändå ;) säger vi af. haha.

Imorgon blir det nog lite fixardag igen, ska försöka få tag på en tågbiljett och sen fixa lite :)

Känner inte att jag har så mycket kul att skriva. :P

Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0