tisdag idag,

Skolan gick ovanligt fort idag faktiskt. Höll mitt tal på svenskan och det gick också förvånadsvärt bra :P trots att jag inte riktigt läst igenom det tror jag att jag lyckades få ett hyfsat flyt så skönt att ha det gjort innan lovet kan jag ju säga. Nu är det bara plugga som gäller resten av kvällen, har haft otrolig huvudvärk enda sen jag kom hem från skolan så har inte riktigt kunnat fokuserat på pluggeriet, men nu måste jag ta tag i engelska tills imorgon och sen imorgon blir det träning efter skolan och sen hem och kolla upp lite grejer inför torsdagens svenska prov. Bara att ligga i fram tills torsdag sen får man ett välförtjänt lov på fredag :) Skööööönt.

Färgat håret har jag gjort idag också, hur skönt som helst och supernöjd! Skönt med lite förändring och skönt att känna sig fräsch i huvudet igen :P haha.

Imorgon blir det träning och plugg som sagt, skoldagen är kort halv 1- 14 typ. sköntskönt. Torsdagen blir lååång skoldag mycket saker att göra och sen efter skolan blir det kanske att gå hem till Kim med Freja :) Fredagen är det personalmöte på morgonen på salongen och sen efter det kort skoldag, skönt. :)

Snart lov, snart Götet och älskling! :)

Puuuuuss-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0