söndag idag

Idag var det faktiskt ovanligt skönt att ställa om klockan eftersom jag var ortroligt trött "imorse" och kunde sova hur mycket som helst typ. :P Så kändes sköntnär jag vaknade 14.00 och vred tillbaka till 13.00 haha. Inte lika farligt längre då ju. Hur skönt som helst att jag kunde sova riktigt länge för en gångs skull speciellt nu när jag sovit som skit i en vecka.
Min bror och Karro kom iaf förbi på lunch efter 1 någon gång, så min frukost blev god mat med jordgubbar och glass till efterätt. Hah, nyttitgt va? Kan säga att jag blev så sjukt mätt efter det så har inte fått i mig så mycket mer idag. Men det var gott iaf jordgubbarna fick mig att vilja ha sommar igen. ^^ Speciellt nu när det känns som om det varit ett enda mörker ute hela dagen. Jag blir verkligen otroligt seg av det. Det är verkligen nackdelen med att vrida tillbaka klockan, mörker och så blir man allmänt segare. Men tur att man har lov då, då gör det inget om man latar sig lite ;P

Har varit en bra söndag förövrigt, trevlig.
Och nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa älskling igen. Mycket tjat men jag lovar alla i vår situation längtar nog precis lika mycket som vi gör. :) Det ska bli massa mys, då har man någon att kramas med i höstmörkret. :)
Ska försöka fixa en sista minuten biljett den här gången jag åker dit också, men jag känner att med min vanliga tur kommer nog inte det gå så jättebra. Haha. Man får väl se.
Usch vad jag vill vara där nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0