Sista lektionen

Sitter i skolan på sista lektionen som är engelska. Har nyss haft ett svenskaprov som jag tror gick helt okej, man kan ju alltid hoppas. :P Slutar 15.30 idag, världens segaste dag verkligen. Hatar torsdagen, den är så lång och full av äckliga dryga lektioner. haha. Och idag var idrotten inställd vilket gjorde att vi fick ett hål i 2 ½ timme. Jättekul, verkligen. Usch hatar hål det gör en bara ännu tröttare och segare och får en att vilja åka hem och strunta i resten av skoldagen. Men jag höll ut :P Bara att tänka att det bara är imorgon kvar och sen looov! Fett skönt ^^

Efter skolan går jag hem till Kim och sen kommer Freja dit när hon slutat. Det behövs verkligen en myskväll med dem, välbehövt att få snacka av sig och umgås med favoriterna. :) Massa braaa!

Om en vecka drar jag till älskling och Göteborg! Längtar, kommer bli så skönt att komma bort från tråkiga Västerås och få åka och träffa älskling igen :) <3

Imorse ringde klockan 6 vilket gör att varken huvudet eller kroppen riktigt har lyckats vakna på hela dagen. Nej idag har varit en riktig äckeldag. Tur att jag har mina söta klassisar i alla fall, annars hade jag avlidit :P 
nu ska jag återgå till "lektionen" läraren sprang iväg. Jag vill hem. om 25 minuter får jag gå.

7 daaagar sen är jag hos min pojke.

PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0