Otur, stress och urusla VL

Jaha, vilken tur jag har haft med allt idag då. INTE. Engelska lektionen gick super fort och då var det bara mentortiden som va kvar innan vi fick gå hem. Brukar alltid hinna med 13.40 bussen hem men gjorde inte det vilket gjorde att jag blev tvungen att ta 14.20 som va full med folk och sveriges segaste busschaufför som bidrog till att bussen kom fram till skultuna 15.00 och jag skulle med 15.25 bussen in till träningen igen. Så jag stressade hem, bytte till träningskläder och sprang iväg till bussen igen, kom fram till bussen 15.23 och då åkte den jäveln! Superstressat hade jag gjort och så bara åkte bussen. Blääää. Så bara att gå hem igen och bli besviken på att man inte kom iväg till träningen idag heller. Men jag ska efter det här inlägget  gå ut och gå en långpromenad så jag rör på fläsket lite i alla fall, sen ska jag nog träna lite i en halvtimme på träningsmaskinen. Bättre än ingen träning alls i alla fall. :P
Aja, dumma otursdag, tror det måste vara byggarbetarnas fel. Haha ^^ Lika bra att skylla på något annat. :P Hatar att vara stressad verkligen, huvudvärken sen igår sitter kvar och jag har sjukt ont i min nacke och axlar. Men förhoppningsvis släpper det nu om jag går en prommis och tränar lite :)

Återkommer säkert senare igen, ville bara skriva av min ilska till VL som alltid åker tidigare! Antingen det eller så har ni sveriges segaste busschaufför. Har ni inget mellanting? Haha. Äh jag får rensa tankarna med en skön promenad istället.
:)

Ha det bra. Om 2 dagar är det lov. Håll ut.
PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0