Onsdag

Gooodmorgon!
Sovmorgon idag, hur skönt är inte det liksom? Vaknade helt pigg någon gång efter 10, skönt att vara lite utvilad ^^ Sen har man bara en lektion idag från 12.30-13.20 så det är inte heller illa. Menmen, efter skolan ska jag åka hem sen funderar jag på att ta mig i kragen och vara lite hurtig ^^ haha. Skulle behövas faktiskt.

Pluggade förövrigt massa till teorin igår, jag fick värsta rycket och även om det är långt kvar så sket jag i det. ^^ en det gick riktigt bra faktsiskt, klarade alla testen på datorn så bara att fortsätta med pluggandet så blir det nog bra. Freja längtar ju tills jag kan skjutsa runt henne så jag måste väl ligga i nu. Haha. ^^

Pratade med min älskling igår också, jag saknar honom massa redan! Men bara att bita ihop i ungefär 3 veckor till. Men det gå fort :) Du är världens bästa verkligen, får mig att må så sjukt bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0