Onsdag idag

Seg dag idag, har därför inte så mycket intressant att skriva om :P
Varit ledig idag i alla fall, hur skönt som helst! Tog en morgoonpromenix imorse för att röra på mig lite :P Sen blev det lite sova, fixa och trixa, träffat Lars en stund och snackat skit. Så dagen har flytit på bra ändå :)
Fått lite saker gjorda så det känns skönt.
Imorgon har vi bara en lektion, värt? Nej. Tror att vi är typ 8 stycken eller något som kommer vara på idrotte eftersom mode har gymnasiemässan att vara på. Menmen dra till skolan till 12 i alla fall för idrott och sen efter det åker jag ner på stan för att möta upp älskling som kommer imorgon :) Känns som en väldigt skön och bra dag ändå.

Nu ska jag underhålla mig med något slappt, en film kanske :P
Sen blir det sova :)

Intressant inlägg som sagt. inte alls.

PUSS
Vill säga att jag älskar mina tjejer också, har inte träffats på ett tag, saknar er. Ni är bäst!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0