Mamma mia

Hallo.
Har verkligen haft en jättelugn och skön dag idag, bara segat och sånt :) behövdes en sån dag idag. Har nyss kollat klart på Mamma Mia, faktiskt riktigt bra film, fick för mig att se någon film så blev det den som blev nerladdad :) Mycket sevärd måste jag säga, allmänt söt film ^^

Annars har jag mest degat framför datorn idag, levt på cola typ. Haha. Det enda som funkat för mig idag. Fick i mig en macka runt 2 tiden och sen dess har jag druckit cola bara. haha, lite fel blir det när man inte mår på topp, men man får skylla sig själv. Mår iaf  massa bra nu, har fortfarande riktigt ont i nacken bara. Har haft det sen i måndags nu, riktigt jobbigt, sovit dåligt hela veckan verkligen och kan aldrig sitta eller ligga bekvämt. Lite småsegt sådär, men annars mår jag på topp. Lov och allt!

Nu ska jag återgå till en riktig filmnatt. ^^ Är inte trött en så ska kolla runt efter någon annan rolig film man vill se :)

PUSShej-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0