Långt, segt inlägg

Okej, har inte skrivit på ett tag nu. Har liksom varit i en "inte orkat sitta vid datorn" period ^^ Haha, har varit helt död senaste dagarna och när jag kommit hem från skolan/praktiken har jag typ dött direkt. Men ganska skönt har det varit måste jag säga :)

Helgen var i alla fall trevlig, åkte som sagt till Sthlm på lördagen för Elias dop, det var amssa trevligt och han var verkligen hur söt som helst. :) Åkte hem till V-ås sen framåt kvällen men det blev inge Köping på grund av dumma tågtider. Men det får bli någon gång snart ändå :)

Måndagen praktik, kändes hur bra som helst, dagen flöt på bra. Färgade mammas hår och hon blev supernöjd så det var ju bra det ^^ helt slut var jag när jag kom hem. Så då blev det idol och sova direkt efter det, död som sagt ^^

Igår var lång seg skoldag, men den flöt ändå på helt okej. Mycket skratt på hantverken när vi planerade vår nästa klassfest som ska ha tema. Började lätt med att alla typ "80-tal!" och sen blev det typ man kan klä ut sig till något från något årtal så får man gissa och Joi ba "typ före kristus, värsta jesus, eller NAKEN!" hahaha, sen fortsatte det spåra ut med typ Eva och Adam och annat sjukt. Märktes nog att alla var trötta, men kul var det ^^
Men den klassfesten kommer några veckor fram, men vi bestämde oss för att planera något kul den här gången ^^

Aja nu blir det typ, långt, tråkigt inlägg. :P Har hänt ganska mycket senaste dagarna men känner att jag skrivit tillräckligt ^^ Idag börjar jag i alla fall 12.30 sjukt skönt! Fatta att jag vaknade innan 10 värsta pigg och glad ^^ haha bara för att man vet att man har en krt skön dag. Hemma igen till 3 nångång :)

Och en sista grej, (sparade det bästa till sist ^^) På fredag kommer Jonas! Längtar massa, men i övermorgon är han här! Massamassa bra! Puss på det! <3 :D

Nu ska jag fixa lite sen är det dags för bussen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0