I götet hos min älskling

Har inte skrivit på 2 dagar eftersom jag haft fullt upp med tågbiljettfixande, vara med min pojkvän och mkt mer :P Orkar inte skriva om allt men sitter hos Jonas nu medan stackarn jobbar. Haha. Har nyss duschat så att jag känner mig lite fräsch iaf. haha ^^ Pratat med mamma också och dem har tydligen snöstorm i V-ås, sjukt. Här är det soligt och höstigt :) mys med snö iofs men inte storm ^^

Jag har det iaf bäst här och skulle kunna stanna läääänge. Göteborg är mycket bättre än sketna V-ås , haha. Mycketmycket bättre och så har jag ju min pojke här vilket innebär mys till max. Igår köpte han en asfin tröja åtmig, jag ville inte att han skulle köpa något sen tvingade han mig. Haha. Han körde en fuling och kollade storleken när jag testade sen köpte han den mot min vilja. Fett fin, tack såmycket älskling, trots att du inte behöver köpa saker åt mig. Knäppis. Men han är söt och jag har inte så mkt att säga till om så bara att tacka. :P

Orkar inte skriva så invecklat känner jag.Men jag är iaf här och jag trivs bäst!

Älskar dig Jonas Eliasson.
Ha en bra dag, för jag ska ha det bäst.
Puss-

Kommentarer
Postat av: freejja (:

men nått som inte finns i götet är iallafall freja! och hon saknar dig väldigt mkt :D <3

2008-11-02 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0